2013. június 21., péntek

Zombie-Loan


Zombie-Loan

(TV-sorozat; 2007; 11 rész)



Kíváncsi vagyok hányan ismeritek ezt az animét. Nem lennék meglepődve, ha nagyon kevesen látták volna, ugyanis nem egy kiemelkedő mű. Ismét zombikról van szó, de kevésbé izgalmas mint például a Kore wa zombie desuka? illetve a Sankarea. Senkiben sem omlik össze egy világ ha nem nézi meg, én is csak azért néztem meg, mert unatkoztam xD Mondjuk én amit elkezdek azt sosem hagyom abba, így vagy úgy, de végigszenvedem ha arról van szó. Ennek ellenére a zene hangulatosabbá tette számomra a sorozatot. Ez, tehát egy kis szösszenet a listán ;) Ja, és elnézést a rövid ismertetőért, de nem tudtam hosszabbra csinálni xD


Történet:

Kita Michiru egy átlagos lány, aki félénk, kicsit esetlen, de alapvetően jó barát. Van egy titka, és az szörnyű teherként nehezedik rá: Michiru egy fekete gyűrűt lát azon emberek nyaka körül, akik nemsokára meghalnak. ("Shinigami" vagyis halálisten szemekkel rendelkezik) Így a saját szüleit is előre tudta hogy meg fognak halni, de természetesen kicsi volt és nem tudta mit tegyen. Michiru azóta a nagynénjével és a nagybátyjával él, és soha nem veszi le a szemüvegét-mert úgy nem látja a jelet.


Egyik nap az iskolában épp az ebédet hordja "barátnőinek", mert azt hiszi akkor barát a barát ha mindent megtesz értük. Egyszer csak a suli két sztárjába, Akatsuki Chikába és Tachibana Shitoba botlik.







 Innentől kezdve felgyorsulnak az események: az ebédlőben Michiru megtudja, hogy a két fiú néhány hónappal azelőtt érdekes módon túlélt egy balesetet. Gyanakodni kezd, de annyira, hogy leskelődik utánuk, és egy véletlen folytán észreveszi a gyűrűt a fiúk nyaka körül. Este figyelmeztetni akarja őket, és érdekes dolgok veszik kezdetét...
Vajon sikerül a lánynak megóvni a két fiút? ( szegényeken már nincs mit xD) 

ÉS AZ ANIME LEGÉRDEKESEBB RÉSZE: OP :

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése