2013. június 27., csütörtök

Kilari


Kilari

(TV-sorozat; 2006-2009; 153 rész, nálunk csak 102 rész, de szerintem majd folytatják)

Ezt a sorozatot mindig néztem kiskoromban az Animaxon xD Rájöttem, hogy én élek és halok az animékért, de arra sosem gondoltam, hogy a Kilari is anime. Mostanában csak néha ülök le a Tv elé nézni, de a húgom imádja :D Nem is csodálom, én is szerettem...

Történet:

Tsukishima Kilari egy átlagos 14 éves diák lány, kit nem érdekel semmi más csak az étel, az evés. Egy nap viszont meglát egy teknőst egy fán és természetesen segítségére siet.  Túl sok gondolkodás után megpróbálja leszedni.
 


 Sikerül is, de Kilari közbe leesik a fáról, de egy titokzatos fiú Seiji, elkapja.

 Kilari rögtön bele is szeret az álomfiúba, ilyen szerelem első látásra érzés. Seiji hálából hogy megmentette a legjobb barátját, Tekit, ad Kilarinak egy koncertjegyet, ugyanis Seiji a híres SHIPS együttes tagja.
 Mivel Kilari újra találkozni szeretne Seijivel, elmegy a koncertre, de mikor szalad a járdán, Hiroto, a SHIPS másik tagja, ráesik Kilarira.(ilyen velem is történt XD) Hiroto széttépi Kilari koncert jegyét, ( nem mondom meg miért ^^) s ezzel együtt azt a reményt is hogy Kilari újra találkozzon Seijivel.

 
 Kilari mégis beoson a koncertre ahol felmászik egy létrán, így a koncert felett lesz. Ekkor jön rá, hogy Seiji sose szeretheti, mert ők sztárok. Kilari mégsem adja fel, ő is sztár akar lenni!!! Idővel eléri álmát, és a SHIPS-szel fog dolgozni...

OP:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése