2013. július 18., csütörtök

Medaka Box


Medaka Box

(TV-sorozat; 2012; 12 rész)

Mostanában sokat gondolkoztam, hogy mit is nézzek meg, sose tudok dönteni az animék között. A Medaka Boxra teljesen véletlenül találtam rá, de nagyon régen láttam már ennyire elragadó sorozatot. Nekem tetszik a rajzolása, nincsen vele nagyobb gond. A zenékre most kivételesen nem mondok semmit, átlagos. Viszont! A története akár egyedi akár nem, ( nem minden nap találkozunk ilyennel, de...) nagyon élveztem illetve élvezem, mert még nem jött ki a harmadik évad. A szereplőket is megkedveltem, főleg Medaka-chant. Szerintem belehet írni kötelező animék közé. ;)

Történet:

Történetünk egy kicsit sem átlagos gimnáziumban játszódik. Főhősnőnk, Kurokami Medaka kapta a diáktanács elnöke címet annak ellenére, hogy első osztályos. Nem akárhogyan kaparintotta meg a címet, ugyanis a diákok 98% rá szavazott.


Ennek ellenére a kezdetekben nem állított maga mellé egy tagot sem, kivé gyerekkori barátját Hitoyoshi Zenkichi-kunt. Nem kellet sokat győzködnie az elnöknek, hiszen Zenkichi mindent megtesz a lányért.



Medaka-chan létrehoz egy úgynevezett Medaka Box-ot, ahova bárki bármilyen kérést beledobhat levél formájában. A két fős diáktanácsunk ezeket a kéréseket teljesítik, de minidig bővülnek egy taggal a részek folyamán. 

Először Akune csatlakozik akit egykor a Pusztítónak is neveztek. Medaka-chan változtatta meg, nevelte és így ő lett a judo királya. Mellesleg szerelmes az elnökbe, és vetélytársként tekint Zenkichire.


Nem sokkal Akune után lépett be a három "repülőhal közül" Kikaijima Mogana, aki a pénzt isteníti. Képes eldobni az életét a pénzért, ugyanis nagyon fanyar volt a gyerekkora.


 Ezzel a sorssal osztozik még a két legjobb barátja is. Medaka-chan nehezen változtatta meg, szerintem mondjuk kicsit túl érdekesen.
Az elnök egy vízi vetélkedőt rendezett pénz jutalommal a végén. A három "repülő halnak" nem is kellett több beneveztek. 
Sok fáradság ellenére a mi Medaka-chanunknak sikerült megtörnie a lányt. Valahogy így:


OP:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése