2012. december 8., szombat

2012 ANIMEKARÁCSONY


2012 ANIMEKARÁCSONY



Remélem aki csak tudott elment mert nagyon király, és egyben kihagyhatatlan volt :D Bizony én is ott voltam :P Sajnos a karaoke versenyről lemaradtam (csak mert nem tudtam , hogy hol az a terem XD) pedig érdekelt volna....
Ott voltam az evőpálcikával evés versenyen is és a COSPLAY bemutatón is :) A tánc versenyt is végignéztem és a kvízt is :D Nagyon sok mindent vettem csak sajnos a legjobbra ( amit a végén vettem észre -.-) nem maradt pénzem. ( hatalmas poszter :D) Írjátok meg ha ti is voltatok :D Szívesen várom a kommenteket :)

ANIMEKARÁCSONYI ZSÁKMÁNY:


























2 megjegyzés:

  1. Azta mennyi mindened van már!!! Legalább most látom... :D

    VálaszTörlés
  2. Érdemes volt elmenni...:D
    Majd a tavaszira is megyek és akkor is fölrakom a zsákmányt :3

    VálaszTörlés