2013. április 25., csütörtök

K-On!

K-On!

(TV-sorozat ;2009 ; 12 rész)



 

Már nagyon nagyon nagyon régen megakartam nézni ezt az animét. Sehogy se tudtam magamat rávenni, hogy elkezdjem, de mikor anime karácsonyon megláttam azonnal meg kellet néznem. Egyszerűen nem tudtam abbahagyni! Túl sok "verekedős" animét láttam már és nagyon jó érzés volt egy kicsit nem izgulni, és élvezni a történetet. Természetesen a végén muszáj volt könnyekkel búcsúztatnom, ugyanis a szereplőket nagyon megkedveltem.

 Na a történet:

 
A történet kezdetén Hirasawa Yui frissen kezdi a középiskolát, és mindenképpen szeretne csatlakozni valamelyik iskolai klubhoz, de fogalma sincs, mi lenne az, ami érdekelné.

 

 A faliújságon nézelődve veszi észre, hogy a könnyűzenei klub tagokat keres. Bár a kissé ügyetlen Yui az óvodai zenefoglalkozáson kívül soha nem játszott hangszeren, jelentkezik a klubba, ahol megismeri a többi tagot: az energikus Tainaka Ritsu, ki a dobokat püföli,

 

 és gyerekkori barátja, Akiyama Mio, aki a bosszusgitárt pengeti ( és egyben a kedvenc szereplőm :D)

 

 korábban egy koncertélmény hatására léptek a klubba, majd csatlakozott hozzájuk a kedves Kotobuki Tsumugi is, aki a zongora billentyűit bűvöli. Már csak egy gitáros hiányzik az együttesből. És mint kiderül, a klub épp a feloszlatás előtt áll, ugyanis nincs meg a minimális négy tag, így a többiek megváltóként fogadják Yuit, aki megmentheti a klubot. Annak ellenére, hogy még életében nem tartott a kezében gitárt. De hát mindenki elkezdte valahol, a lényeg a kitartás és a szórakozás, a cél pedig a híres Budokan stadion, vagy legalábbis jól szerepelni az iskolai fellépésen.

A részek során később további szereplőket is megismerünk, akik tovább színesítik a cselekményt. Például a titkolt múlttal rendelkező Sawako tanárnő,

 

 vagy Yui kishúga, Ui, aki azonban sokkal felnőttebbnek bizonyul nála,

 

 majd a később a klubhoz csatlakozó Azusa, aki az együttes második gitárosa lesz, és mellesleg aranyossága miatt a többiek sosem hagyják békén.

 

Mivel az szerintem említésre se méltó ezért inkább az ED-t rakom föl XD:



 És, hogy ne legyetek szomorúak itt van az animében többször elhangzott dal is :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése